Hye, strangers nice to meet you ^^

Wednesday 13 April 2011

JAEJOONG I........


Pernah tak fikir camne kalau tiba-tiba korang jumpa artist yang korang minat tahap GILER ada depan mata korang!!!!
Benda nie memang tak logik langsung, tapi kalau jadi betul-betul?Kalau ALIYA ILLYANI terjumpa KIM JAEJOONG maybe dia akan menggeletar macam kena pakinson dan confirm tergagap!Warghhh baru bayangkan dah menggelabah!Ya Allah ntah lah aku nie memang suka merepek tapi tak salahkan hahahaha.....Giler kau tak mengeletar selalu tampal poster kat tepi katil tapi  alih-alih ada depan mata mak aihhhh.....Cita-ciTA saya ialah nak kumpul duit dan pergi CONCERT JYJ itupun kalau ada buat kat MALAYSIA nantilah tapi confirmlah tiketnya teramatlah murah.... (Murah atau cheap dalam bahasa inggeris sebenarnya mewakili perkataan mahal tetapi ditukar untuk menghasilkan perkataan yang dikatakan sedap dipandang) eh ha lebih kurang macam tulah sapa yang tak faham cuba-cubalah cari dalam kamuih dewan bahasa ok?

Dah jauh aku menyimpang......Aku memang suka merepek ummmmm tapi kalau betul lah kan boleh jumpa JAEJOONG benda pertama yang ALIYA ILLYANI akan cakap pada dia ialah


1)Warghhhhhh(jerit dulu lepas tu diam kejap betulkan suara dulu....) Ya jaejoong ah chinca nan dangsin-ui gajang keun paen-i yeyo ! jigeum o dangsingwa hamkke sesang-e iss-eul gippeuda !  

Ditranslatekan Menjadi:

ya jaejoong ah i'm your biggest fan and i'm glad to be with you now!

Kejap2 kenapa tulisan besar nie?!

excited lebih aduhaiiii

2)Lepas dh cakap KOREA ntah boleh cakap ke tidak barulah mintak autograph n tangkap gambar!!!!!!!!!!!


3)Pengsan sebab dh tak larat nk bercakap tengok muka jaejoong yang astagfirullah.....




ADA YANG TANYA KENAPA AKU BUAT CERITA YANG AGAK MEREPEK?
SEBAB AKU MEMANG SUKA MEREPEK
TAK SUKA TAK YAH LAH BACA
SEKIAN TERIMA KASIH!


No comments:

Post a Comment

Followers