Hye, strangers nice to meet you ^^

Friday 22 April 2011

THIS IS ME


sombong ke ALIYA ILLYANI ANAS nie?Kalau tak tegur mana nak tahu.....Ramai orang kata saya sombong tapi TAK sebenarnya....Dah korang tak nak tegur takkan aku nak menebalkan muka ku tegur korang?Sebenarnya depends pada situation tuh lah kalau aku tengah bad mood korang tegur memang salah time lah so sorry ok kalau korang tegur atau senyum aku buat muka menonong jew sometimes aku memang macam tu! Ok bukan nak kata aku popular tapi POPULAR jugak lah kan =-= Aku tak suka orang judge aku sebelum kenal aku,so kalau belum tahu perangai aku macamana tolonglah jangan nak memandai kata aku ok?!Satu jew prinsip aku pegang


KALAU KAU SOMBONG AKU SERIBU KALI SOMBONG^^

&

TAPI KALAU DAH KENAL AKU,SUSAH KORANG NAK LEPASKAN....
WANNA TRY? AHAHAHAHH

No comments:

Post a Comment

Followers