Hye, strangers nice to meet you ^^

Wednesday 4 May 2011

kulit saya....



hye,sume owg nk kulit cantek tol dak?korang mesti dah penat nak cari produk yg sesuai kan....pimple merata-rata?huh tandanya korang gatal lah tu....kekeke tk lh itu tandanya muka korang tak cukup bersih...bersih macamana?sebelum tidur mestilah cuci muka dengan pencuci..barulah muka kita bersih! pencuci apa?


aliya illyani anas disyorkan oleh mamanya sendiri supaya pakai pencuci nieh,so aliya illyani pun try lah seminggu kemudian!perghhh berkilat muka....kekekeke nampak sangat tipu...kulit jadi halus and makin cerah memandangkan aliya illyani penah menceburi PLKN soe paham2 jelah bila kulit jadi itam....aliya illyani pun jatuh cinta pada pencuci muka niehhh.....

tak kisah lah korang nak pakai apa pun janji sesuai dengan kulit,jangan tukar-tukar pencuci nanti kulit rosak....


kalau nak hasil yang lebih memuaskan lepas cuci muka sapu lak OLAY....

aliya ilyani jugak menggunakan OLAY selepas cuci muka,olay nie saya bagi 5 bintang sebab banyak tolong menghakiskan tona warna kulit saya yang sebelum pakai olay berlainan.... 

nak kata kulit aliya illyani nie chantik giler tak lah tapi boleh lah tahan ahahaha,tapi kenkadang pimple jugak menyerang saya...perempuan mestilah ada jerawat walaupun satu ahahhaha macam wajib jew....

oklah sekian dari saya doktor pakar kulit anda.....kekeke^^


No comments:

Post a Comment

Followers