Hye, strangers nice to meet you ^^

Tuesday 19 April 2011

SEBAB APA KITA BUAT FACEBOOK?


ramai golongan muda sekarang nie dah salah gunakan FB!Ini mendatangkan amarah yang amat!Nak tanya sikit korang buat FB nieh sebab apa?Apa tujuan utama nak buat FB?Kalau nak cari jodoh bukan kat FB,kat agency cari jodohlah!

Golongan-golongan FB:

1)I buat FB sebab I nak tunjuk tempat I shopping,nak tunjuk kasut PRADA yang i beli masa kat overseas..
(ini adalah golongan yang syok sendiri,lue ingat wa bikin FB untuk lue suka-suka syiok meh?)

2)Wa buat FB sebab wa nak cari jodoh beb,nampak jew pompuan yang lawa2 wa add lah
(memanglah dalam gambar lawa,tapi bole pecaya 100% ke pada gambar tu)

3)Aku buat FB bukan apa,aku tak kacau orang pun.Aku akan pecahkan rekod CITYVILLE
(Kalau golongan macam nie tak pa lah rasanyer,biarkan dia dengan dunia gamenyer)

4)Akak buat FB sebab nak jual belacan akak dek,bukan senang nak dapat belacan sesedap ini dek oiii
(ok,golongan nie aku respect sebab diaorang ada idea nak tambahkan duit)

5)Aku buat FB sebab nak menyamar,aku letak gambar artist dot dot dan dot lepas tu aku pun syok sendiri
(perasannya anda)

6)Ini memang tujuan utama aku Aliya Illyani Bt Anas buat FB....Nak cari ramai kawan yang ada minat yang sama iaitu KOREA! 
(Konpem korang tak sesat kalau join aku kat FB)

jadi pikirlah elok-elok buat FB nieh sebenarnya nak buat apa?Ada matlamat ke?


Rasanyer kalau nak ikut NO 3,4 DAN 6 takpe kowt sebab itu tak menjadi masalah buat orang ramai

SEKIAN......

No comments:

Post a Comment

Followers